CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 25, 2011

Wutevs


Hari ni aku half day. Ptg baru masuk ofis. Masuk2 je makcik2 kat ofis tgh seronok bergosip. Aku masuk pukul 2ptg. Aku bajet dari pagi kot diorang mengumpat topik yang sama. Apalagi kalau bukan cerita hot hari ini berdasarkan keratan akhbar di atas. Aku mmg penah post pasal aku rasa hidup aku sama dengan cinta 3 segi diorang ni. Of cos la aku memegang watak the innocent cuteness Nora Danish kan. Aku tana komen papa. Tapi macam biasa aku berpegang pada "What goes around, comes around". Untuk Fasha Sandha & pompuan2 berperangai kampung macam dia tayah la na frust sangat sebab pompuan2 desperate cam korang hari ni break, blom sempat sedih, esok dah ade boyf baru. Klise, Apa na heran.

Nota Kaki: Kenapa ramai pompuan suka dengan lelaki tak hensem? And kenapa lelaki zaman sekarang semua perangai munafik?

0 comments: