CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 18, 2011

Dateline

DATELINE DATELINE DATELINE. Banyaknye kerja... Aku sepatutnya buat proposal je, tapi tiba2 td org tua tu suh aku handle dapatkan Kuota Import (AP) tuk import food items dari Taiwan tu. Then trus tanya aku target brapa tan livestock kita bole import ke sini. GILA. Pastu push2 aku pasal event. Majlis santapan diraja Kelantan bulan 5, nmpk cam lama lagi tp die punye list of things to do, tuhan sajalah yang tau... Sume na jemput, pm la, menteri la, maher zain la.. tu blum termasuk kerabat tok nenek sultan lagi. Oke, sakit hati la sume org abes kontrak praktikal 29 April, aku sorg je yang kne sambung sampai 14 Mei. Sebab event ni 14 Mei. Kira abes je dinner ni, keje aku pon abes la. And yes, skrg tgh serabut pasal Berjaya Founders Day, 26 Feb ni. Ta sempat na review uols tapi aku mmg da start jual kupon la. Target jualan kupon dari dept aku, MYR100,000.00. TQVM. Khamis ni cuti!!!! Yeayy!!! Tapi aku on-call utk meeting dgn AJK Yayasan Kelantan dekat Concorde pukul 4ptg. DEMMIT. TQVM. Mangkuk ayun tu g Turki for about a week starting next week. Pastu da cuti wilayah, pastu CNY. Thank god!!! But still, makin banyak cuti, makin sesak DATELINE. Pengumuman. Aku da link beberapa food blog yg best kat blog aku. Kalau boring bole cuci mata kat blog dorg oke. Confirm terus lapar. Lebih baik cuci mata layan makanan dari layan manusia yang berhati busuk :)


Nota Kaki: I have made up my mind, by the end of this year, im going to migrate alone. Sayonara :)

0 comments: