CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 12, 2011

Dear Diary,


Dear diary, Setengah jam tadah telinga kat bilik dato'. Ta penah kaki aku menggigil jumpa orang and sampai rosak la pen tu aku genggam. Rasa macam na nangis. Oke tahan air mata. 2 event kena tempuh. Both of it aku jaga marketing/promotion & sales. Kau cakap dengan aku macam mane na jual table harga 50k,100k,300k?? Dia tatau abes sume orang kaya kat Mesia ni aku da kol. Semua stesyen tv aku da mintak promo slot. Die cakap aku slow, taley buat sorg. Die suh aku cari kawan, tolong aku untuk 2 projek ni.Nanti comp bagi saguhati dalam 3k. Kelakar ape, elaun aku pon 500 je sebulan cemane die bole bagi assisstant aku 3k?? Tau kira ke ta org tua ni?? Dear diary, aku stress. Sangat stress. Stress keje, stress personal. Aku rindu...... Na pegi nangis kat bucu katil sorg2 la...


Im just gonna held my head up high, put the biggest smile and wish you all the best in life. tqvm :)

0 comments: