CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 21, 2011

Saturday Morning









Dato' yang suka meroyan tu pegi Istanbul seminggu!!!!!!! Tu yang kitorg macam kambing lepas kandang tu. Kejadian baru berlaku pagi tadi. Yang ta bestnyer kitorg hari sabtu kena keje. Yang bestnyer sabtu, lunch expenses comp cover and pakaian bebas. Tu sebab la every saturday kitorg bantai makan mahal. Hehe. Meh aku kenalkan 2 lelaki tu intern jugak, fazly & saiful. Yg cik adik manis tu Hazira, die junior executive tp die lebey selesa kawan ngan ktorg budak praktikal ni dari exec2 yg lain. Anyways pix aku sume bukan lakonan semata sebab aku mmg bz arini. Jeles tgk dorg main2 siap posing haram kat ofis dato' td. Kalau ta, slalu na lalu depan pintu dato' pon menggeletar lutut takut org tua tu nmpk & kne panggil masuk mengadap. Dateline aku anta surat mintak sumbangan Founders Day this week. 200 surat kne out by this wk suma nye corporate company, agency & GLC. Content & address of the letter is different because of the tax exemption category. Target donation, 100k. So tu yg aku stress gile. Kalau korang rasa meja aku serabut, dalam kepala ni tuhan sajalah yang tahu. I got no weekend. TQVM.

0 comments: