CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 13, 2011

Hari ini....

STRESS GILE!!! Tadi time lunch dorg buat macam2 lawak. 1 jadah pon aku ta gelak. Na senyum pon macam tade selera. Macam2 bende dalam kepala. Ada 2 event coming up next month. Dua2 majlis amal. Mintak sumbangan dana ratus-ratus ribu. Tadi aku kol MERCY, BAKTI, JKM, MITI, Istana Kelantan untuk dapatkan contact nama penyumbang2 dana individu mahupun badan korporat yang selalu involve dalam majlis amal. Banyak jugakla org kaya kat Mesia ni rupanya. Aku google la forbes richest msian man, Bapak Mizz Nina number yg ke berapa belas tah. Bos aku, Vincent Tan nombor 10. Bila aku tgk file donation history dasyat la dorg ni kalo bagi dana ta penah kurang dari 30k. Jadi kenapa masih ramai lagi orang susah kat Msia ni??? Orang kaya bawak2 la bantu orang yang susah ye... rezeki ni tuhan bagi ada bahagian2 nye. ta semua yang kita dapat tu mmg bahagian kita. Renung-renungkan.

Aku rasa aku da femes kat Pejabat Sultan Kelantan tu. Sehari 10x jugakla aku kol. Mesti dorg lega kan esok cuti tayah na angkat kol aku lagi. Abes tu cemana, kau tau la dato' aku tu kan ta abes2 meroyan. Push aku suh itu ini. So aku terpaksa la push balik kat Kelantan sana sebab dorg yg respon lambat. Tapi aku mmg panas la kadang2 ngan gomen ni, pukul 10 g minum, kul 12 mkn, kul 2 ta balik lg, skali lagi kol tgh solat, kul 5 da blk. Alih2 jumaat dorg da cuti??? Dah membawak ke isnin. Pastu keje sume tertangguh. At the end of the day, aku yg kne tadah telinga. Nasib baik s/u sulit tengku mahkota kelantan tu sungguh helpful, die banyak la tolong aku. At least dalam banyak2 manusia tu ada jugakla yang mmg na bekerja!! Yang penting dia masih muda remaja lagi you!!! Ta macam ade seorang kerabat yang namanya dirahsiakan, miang ya amat tapi input kosong. Nxt monday meeting ngan semua AJK Yayasan. Ta sure aku kena p Kelantan ke or dorg yg turun KL. High profile semua, datuk2 & kerabat. Takut aku.

Hari ni fazly & saiful dapat paycheck!!! Owh did i mention dorg ni intern tapi dorg da start sebulan in advance dari aku sbb fac bisnes prac 5 bulan. So dorg start dr Dec. Ak baru start Jan. Happy gile dorg dapat cek arini. Elaun tuk bulan Dec. Aku pon tumpang hepi. Patut paw dorg makan besar ni esok!!! Aku ckp ngan fazly, drp dato' na kasi 3k cr org tlg aku handle event ni baik bagi aku je. Dah sah2 aku sorg je yang handle event ni skrg. Tapi stresssssssssssss la.... serius kalau bg 5k pon aku tana. Ada sesape yg ade background event & jobless ta?????? Tolonglah saya............ Anyways, aku ada event na promote kat korang. Berjaya Founders Day, 26 Feb 2011 kat The Boulevard Times Square. Aku jual kupon die. Bole masuk theme park, bole shopping sakan, banyak games, live shows, local artist performance, and ade lucky draw jugak, grand prize dia MAZDA2. Kupon 1 booklet RM10 sahaja.Hasil jualan kupon 100% disalurkan ke badan amal. Berjaya ta amek 1sen pon tau. So kira berhibur sambil menderma. Rugi ta pegi. Next Next Next post la ehh aku bagi full review. Skrg na Dozing.................. zZz. -end-

0 comments: