CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 16, 2011

Wisma Putra International Charity Bazaar










Hari Sabtu pon kena bangun gila awal. After a crazy Friday, aku da malas na cakap ngan orang tua tu. Until pagi2 sabtu dia kol aku untuk event ni. Memang rasa macam na sepak dia pon ada, aku sampai sesat2 na dtg event ni, da reserved tempat, da ciapkan mock cheque, dah itu dah ini, pastu dia ta datang!! Aku mmg lagi suka dia ta dtg, malas na layan kerenah2 bodoh dia kat majlis orang eg: na kerusi selesa, na duduk kat sofa dpn kalau bole sebelah menteri, na dikenalkan ngan org2 besar, na makan berhidang, na itu na ini... Alhamdulillah la dia ta dtg. tapi yg bengangnya aku disalahkan punca dia ta datang. WTF. Aku dah remind event ni dari 2 minggu lepas. Setiap hari. Still salah aku jugak??? FINE. Period.


Nota Kaki: 2 weeks to go.... Ta sabar na habes praktikal... Kau cakap aku ta buat keje kan... Let see how will you survive without me after this....


0 comments: