CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 7, 2011

Dinner with UKAS















Pencapaian 1 : First time bercakap dengan Tan Sri Vincent Tan. Dia yang tegur aku dulu. Walaupun sekadar sapaan mesra rakyat.


Pencapaian 2: Berjaya bawak naik Kenny Rogers masuk hotel. Sumpah banyak isu timbul.

Pencapaian 3: Preparation event sehari saja, siap bagi goodies

Pencapaian 4: After event,Fes time orang tua tu cakap terima kasih wpun befiore event dia maki aku depan orang ramai sebab dress code aku?? Sumpah rasa macam na balik time tu jugak!!

Pencapaian 5: Aku dah kenal semua manager kat BTS Hotel & diorang pon da kenal aku, tah2 dah naik menyampah kot tgk muka cik sabya ismail. Bole dapat diskaun pasni :)

Nota kaki: Aku tana promote muka orang yg aku ta suke, so yang tade kepala tu paham2 jela sape...

0 comments: