CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 29, 2011

Farewell at VIVO

Lunch hari jumaat, jadi semua adalah perempuan. Thanks kat semua yang dah banje kita makan. Asyik lunch dengan budak lelaki je, last day ni kita lunch dengan kaum wanita lah pulak ye. Wuuuu emosi. Colleagues kat sini SEMUA best. Sayangnya bos je yang garang nauzubillah. Will be missing each of them tide.
Last day of practical, Bos bole suruh aku datang keje esok dan next week. Aku dah...... Oh M G, Tesis aku chapter 4 langsung ta start lagi..... Its either i pleased him or i failed... Terpaksa la dgr bos membebel... Target kita 200k.. bla bla... Keje belum abes da na keluar... yada yada... dinner YSK next week.. bla bla... Last2 dia dah oke, nasihat aku yada yada... pastu dia hulur tangan... Aku pon salam die... Emosi.
Nota Kaki : Sabya officially ended her status as an intern. Unofficially will still involve in next week event. Yayasan Sultan Kelantan Gala Dinner. Tema merah putih. Ta sabar na jumpa Tengku Mahkota yang hensem tu sabtu depan. Kena cari dress merah menyala ni... Hehe.. Anyways congrats to Prince William & Kate. It is a very beautiful royal wedding :)

0 comments: