CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 8, 2011

Rombongan Bas










Rombongan cik kiah ke Penang untuk wedding reception abang kita di Flamingo Penang. Kita pegi Penang naik flight. Tapi pagi2 tu anta rombongan family belah mak & ayah kita naik bus dulu. Aku memang tana involved dlm preparation ke Penang ni sbb ni resepsi belah pompuan, kalau bole na diorang organise sume, aku dtg jadi guest je.... Penatla jadi event planner je kan.. Tapi nan ado... Pada hari rombongan bertolak, pukul 6.30 pagi aku da pegi 7E beli 2 kotak air mineral & roti untuk rombongan bas. Pastu angkut 40 bungkus nasi lemak. Harapan. Tapi tapela, harap diorang happy la kan naik bus... Jujurnya aku sendiri pon ta penah naik bus 2 tingkat. Tapi tiket flight dah beli.. If i was given an option aku pilih na naik bus kot... bukan selalu gather2 ngan sedara kan..

1 comments:

naimanuar said...

it was a FUN trip! semua orang buat lawak. the best part ada org terlepas GAS lepas mkn durian!!!! Mau pengsan! then everytime berhenti kat R&R, sorang membeli, semua akan beli! best giler!