CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 28, 2011

28 April 2011

28 April 2011. Aku ta akan lupa tarikh ni, sebab aku dapat sponsorship RM100,000.00 dengan titik peluh sendiri. Fes time dapat cek 100k. So total amaun yang aku dapat jual utk dinner table YSK secara total berjumlah RM170,200.00. Fes time jugak bos cakap terima kasih. Itupun menerusi sms pada pukul 12 malam. Hari yang sama, pada sebelah malam, aku organised event terakhir di Berjaya Times Square Hotel. Memang rushing la, but everything goes well walaupun aku meroyan tambah order last minute 30mins before dinner start sebab takut ta cukup akibat all of sudden rsvp guest lists makin bertambah.















Kali ni bawak naik Kenny Rogers dan Rasa Utara pula untuk mixed up dengan makanan BTS Hotel. Pelik tapi benar. Esok last day praktikal di Berjaya, tataula na rasa sedih or happy. Confused.

0 comments: