CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 24, 2011

Stress


Mereka berkenalan di Facebook. Dan kad kahwin juga diinspirasikan oleh wall facebook. Sumpah Zed Zaidi & spouse sangat cool!!! Kalau berkenalan di Skype agak2 kad kawen nanti macamane rupanya ye? Apa pon kita sangat suka dengan idea2 baru ni sebenarnya. Paling ta suka orang yang tade identiti sendiri. Semua na copycat tiru orang. Hey get a life babes!!


Owh yeah, by the time im typing this, blog aku masih private. Semua orang tanya kenapa? Aku tiada jawapan tepat untuk soalan tersebut. Mungkin personal mungkin kerja. Oh M G, semua ofismate dah tau aku ada blog. Aku bukan tulis blog untuk kejar glamer or kejar duit di Nuffnang. Aku tulis blog untuk kepuasan diri sendiri. Aku rasa kurang selesa bila makin ramai baca blog aku and judge hidup aku sedangkan aku bukan public figure. Plus I have a dead boring life.

Situasi sekarang aku SANGAT STRESS. Thesis blum siap. YSK dinner in 2 weeks. Bos asyik marah2. Lecturer dah bising2. Im tooooo tired to pleased everybody. Aku dah rasa sangat penat sampai satu tahap aku rasa macam na give up. Aku tade kawan na mengadu domba. Tade boyf na merungut merengek. So aku just tido sepanjang hari. Dengan harapan ta payah bangun2 dah....


0 comments: