CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 15, 2011

Ministers Wife Cocktail Party













Mak2 Datin request dance floor. Aku fikir okela diorang nak poco-poco kot. First song menari lagu Michael Buble, okeyla suweet je dgn kaftan dorg beralun- alun... Pastu poco-poco dah dijangka... Pastu lagu joget, okey nampak happy, aku rasa mood dorg da masuk.. Pastu lagu Mawi, okey pergerakan makin laju..Pastu lagu r&b hurm mmg dah high, enjoy habis Mak2 Datin ni... Pastu lagu Lady Gaga keluar, FUHHHHHH semua terus naik hantu!!! Macam- macam aksi la aku nampak... Sumpah Wild habes, memang kaki clubbing kot dorang masa zaman muda... Umur 50++ menari tahap poll dance oke, siap buat aksi ghairah ngan kaftan. Anyways aku ta kesah, as the event organizer aku enjoy la tgk dorg happy its just that terkejut kera sikit je tgk isteri2 vvip ini WILD GILA... Kawan aku ada amek video, utk simpanan sendiri... hehe *rolling eyes ;)

Nota Kaki: Orang tua tu na mengamok pasal dia kata makanan ta sedap... menyirap je... Aku da la penat gila hari tu... Pagi2 lagi dah kua buat sales kat company2... tghri trus kne prepare utk event ni... sorang2 sampai petang... Aku buat A-Z sendiri.. Last2 baru panggil Ida naik hotel tolong aku bagi goodies... Itupun habes event dia na maki2 lagi... yang penting semua Mak datin cakap dorg enjoy. Wateverlah dato'... meroyanlah sorang2...

0 comments: