CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 30, 2011

Konsert Untukmu Loloq - By Loloq close friends












Kronologi pertama: Aku stress gila pada hari tersebut. Tade mood pon na pegi Istana Budaya. Tapi sebab dapat tiket free, dan kecintaan terhadap dunia event, pergi juga.


Kronologi kedua: Kami sampai lambat sebab orang ofis asyik telefon tanya alamat, tanya itu, tanya ini sebab pada malam yang sama Dato' menggelabah dgn meeting YSK. Aku na siap pon tergendala. Akibatnya kitorg sampai, konsert dah start.

Kronologi ketiga: Aku rasa aircond kat IB rosak malam tu. Panas. Hazira pulak konon jerit, "Ella turun!! Ella turun!!" Sekali Ella betul2 turun stage, Hazira dah cuak muka merah padam takut disuruh nyanyi sebab die duduk tepi sekali. Haaa tau takut! hehe

Kronologi keempat: Aku rasa sangat hodoh pada hari berkenaan. Tudung senget. Otak serabut. Haizz segalanyalah. Have to mention, MasyaALLAH sedapnya suara Ramli Sarip... terpaku i!!

Kronologi kelima: Hazira na makan kat restoran kapal kg.baru. Restoran feveret nani jugak kot. Aku baru baca latest post dia. Mak aihh aku da la ta penah g restoran ni so sesat barat dibuatnya. Tapi okela restoran ni kalau na makan western food. Environment pon ala2 diatas kapal titanic yang dah tenggelam separuh.

Kronologi keenam: Aku parking jauh gile, and kitorg jalan kaki 1 kg. baru tuk cari restoran ni. Sampai Helmi & Anuar datang utk selamatkan kitorg. Haha sebenarnya selamatkan bubu yang aku terparking kat tanah jajahan orang. Orang kg.baru gangster weyh, mintak 2k sebab aku parking kat kawasan dia. Dah nampakkosong, aku parking jela. So Anuar & Helmi datang selamatkan Bubu. Aku & Hazira lepak makan je langsung ta tgk dorg bergaduh. Tau2 dah settle. Bagus kan kawan2 aku nih. Sumpah tana pegi situ lagi. Oke, sebenarnya na pegi lagi sebab mknn kg. baru sedap2 cuma ta akan drive sendiri lagi :)

Kronologi ketujuh: Masa hazira na bayar, owh hazira banje kita malam tu sebab ala2 pre-farewell. Hp cap ayam aku terjatuh dalam laut. Ehh laut ke?? Tahla air yang kat bawah kapal tu la. Jatuh, keadaan gelap jadi gagal diselamatkan dengan cepat. 2menet kemudian baru jumpa. So kadar tepu air dah banyak. Langsung rosak.

Kronologi kelapan: Oke dah penat type, itulah rentetan kronologi 1 malam di KL bersama Hazira dan kawan2. Sumpah rindu dorang. Bye.


Nota Kaki: Sabya sedang perah otak buat thesis yang sungguh membosankan seronok!!

0 comments: