CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 22, 2011

Tagged by Megat

Megat suka tagged saya dan tanya soalan merapit.


1. Bekas kekasih saya adalah :
*Gila kau. Soalan pertama terus tembak. Adalah seorang yang.... seorang yang.. awak na tau pasal bekas yang mana satu? HAHA

2. Saya sedang mendengar :
* bunyi kipas sedang ligat berputar

3. Mungkin saya patut:
* migrated ke Australia dan berjimba dengan Adit & Itik.

4. Saya suka :
* MAKAN

5.Sahabat-sahabat baik saya :
* Tak ramai tapi saya paling sayang mereka.

6.Saya tak paham :
* Bila orang yang baru break, tiba2 esok dah couple dengan orang lain.

7.Saya kehilangan :
* istilah "TRUST" dalam hidup

8.Ramai yang berkata :
* sabya tade perasaan. RAMAI.

9.Makna nama saya :
* Mak saya kata nama saya maksudnya, CANTIK BERSERI:)

10.Cinta itu adalah :
* sangat subjektif.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
* bergembira diatas kesedihan orang lain.

12.Saya akan cuba :
* bangkit dari kebodohan yang melampau, memandang ke hadapan..tersenyum, berusaha dalam hidup dan menjadi Sabya yang lebih baik.

13.Untuk orang yang pernah sakitkan hati saya :
* Semoga Allah memberkati semuanya :)

14.Telefon bimbit saya :
*cap ayam dengan screensaver "Because Nobody Cares".

15.Bila saya terjaga dari tidur :
* Saya tarik selimut dan sambung tidur lagi selama 10 minit. Rutin setiap hari.

16.Saya paling meluat apabila :
* Laki orang mengaku single.

17.Pesta/Parti adalah :
* menyeronokan dan bukanlah mendatangkan kesan negatif sahaja.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
* BOBO. Rindu dia :(


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
* Setiap tahun, ada kenangan masing2 :)

20.Hari ini :
* aku ber-braces PINK!!

21.Malam ini saya akan :
* tido awal sebab penat yang amat.

22.Esok pula saya akan :
* Melalui hari yang panjang. Ade 2 embassy & 2 company kena pegi.

23.Saya betul-betul inginkan :
* Ibubapa saya gembira dunia akhirat.

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
* Betul ke aku hodoh?

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
* Retail Therapy la!!!

26.Makanan Barat atau Jepun :
* Both!!

27.Bilik yang terang atau gelap:
* Saya dari kecik, suka bergelap.

28.Makanan segera adalah :
* super sedap kalau kreatif memasaknya

29.Ayat terakhir yang anda ingin katakan pada seseorang?
* Please take a good care of your mom. Work hard. I had forgive you. I just want you to be a nice guy from now onwards, find a good girl, treat her well & live life to the fullest.

30.Siapa yang anda mahu Tag?
* Anybody, Silakan

0 comments: