CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 10, 2011

Penat.

Happy. Pegang cek terus teringat mak ayah. Niat pertama, nak belanja diorang makan. Tunggu sgmk balik cuti dulu :) Elaun praktikal ni ta banyak tapi aku rasa berharga sangat sebab aku kerja separuh mati. Tadi ada satu insiden. Tataula kategori memalukan ke or kelakar. Aku kne pegi Lion Group. Selalu kalo jumpa client mmg driver company akan hanta. Aku masuk keta cakapla na g Lion Group. Pastu die pon drive. Drop aku kat depan satu bangunan tinggi ni... Aku masuk tgk gmbr singa. Senyum. Confident masuk. Terus naik level 15, masuk ofis cari Jennifer. Diorang cakap takde Jeniffer. Skali aku baru perasan 1 nama. Sumpah rasa na terjun bangunan. Itu bukan Lion Group. Tapi ING Insurance. BENGONG. Serius logo dorg lebey kurang........ Aku masuk keta bebel sekejap ngan driver. Jumpa pon Lion Group kat Jalan Nagasari. Aku balik bawak cheque RM1k dari Lion Group, tibe2 kena maki ngan orang tua tu. Knape dorg donate 1k je, knape bukan 5/6k?? Hangpa ni lembap, mahluk lain da dapat 100k kt baru dapat brapa?? Dengan nada paling sial. MENYIRAP oke. Aku mmg na je jawab balik tapi kesian bila pk supervisor aku yg kne marah nnt sbb nnt die cakap mentor ta reti didik mantee. Pastu die maki aku pasaipa kita anta surat tp dept laen yang dapat client kita. Aku na buat cemane kalau cina cina apek tu suka curi client org. 50k dr AmBank & 4k dari Lee Hishamuddin. Aku sakit ati jugak pasal aku yg penat2 anta surat, & follow up tibe2 cina2 tu trus pegi ambush dorg, bagi kupon & amek duit. Tapi after all bagi aku ta kesahla, yg penting sume tu akan disalurkan ke charity yg same kan..... And aku tau, aku yang buat from A-Z, ta kesahla dept mane yg kutip duit pon. Tapi Orang Tua ni pentingkan NAMA.Die na dept kt come out wif the highest sales. DUNIAWI sungguh dia tuh!! Berbakul aku kne arini. Orang lain pon kne jugak... Tapi org tua tu kalau maki, die punya bahasa, fuhh pedihnya mak aihh sampai kau akan rasa kaulah orang paling bodoh didunia. Boleh terkedu beb. Tadi sume orang jadi bengong. Saiful sampai lupa kunci motor die kat mane. Azrul sampai lupa save benda yang dah 3 jam dia type kat pc. Aku td na balik, dlm lif tetiba blank keta parking kat level brape. Penangan kena maki.

Nota Kaki: If you wanna buy me a drink, so that at the end of the day you can break my heart. NO THANKS. Sorry i dont entertain jerks & hypocrites. Kindly Back Off. Thank you :)

0 comments: