CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 12, 2011

Food Testing Mayang Catering








Haa terliur ta? Terliur ta? Kalau na makan free foodie di atas, please save the date & datang wedding abang kita 26 Mac 2011 ni. Sebagai ajk f&b aku la yang calling2 caterer segala. Hari ni adalah food testing untuk makanan resepsi di dewan. Kami pilih catering Mayang. Aku kasi 60% je sebab ayam merah masin & kuzi ta cukup rasa. Tapi daging hitam mayang tu adalah super sedap!! Salad with garlic sauce tu pon sedap. Next week food testing untuk makanan rehearsal, rewang, breakfast, & jamuan ringan nikah. Aku pilih catering "The colors food". Bos dia cik Kamal Zakry adalah sangat hot okay!!! HAHA. Tapi tetap professional, kalo ta sedap, kt reject ehh cik Kamal :)

Nota Kaki: Aku mula belajar yang bukan semua lelaki jahat cuma nasib aku je yang malang sebab sentiasa jumpa lelaki yang kurang baik. Bersyukur. Sesuatu yang jauh lebih baik dalam perjalanan:)

0 comments: