CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 21, 2011

Hot Pink Braces



After 6 hectic months, asyik bertangguh dari sebulan ke sebulan baru hari ni aku berpeluang jumpa dentist. Dulu masa final sem aku bz dengan event and macam2 hal biasalah senior year... bila dah start praktikal, lagilah 2x cuti aku kne reject. Hari ni aku nekad, cuti lulus ke ta, aku pergi jugak. Alhamdulillah diluluskan. So after pg uitm utk research, ptg aku g la klinik. Dorg tanya na kaler ape, laju je cakap PINK sbb dalam byk2 kaler, pink yg aku ta penah pakai lagi. Doc bagi option, "you da rasa satisfy & na bukak skrg OR you na temporary skru untuk lagi rata". Aku tau kalau kne skru kat gusi mmg sakit tahap dewa lah kan, tapi aku cakap ngan doctor buat je pape asalkan gigi aku cantik. So doc recommend skru. Agak scary la, but its the price that you have to take la kan... Bertahun pakai braces ni, kalau bole bia sehabis cantik la kan rugi kalau buat separuh jalan je. So afta praktikal, bulan 5, bersedia untuk kne skru.

Tadi pegi uitm, tgh musim pilihanraya. Teringat zaman2 dlu, aku terpilih jadi Campaign Manager Kysha. Memang pengalaman berharga la. Because election kat University ni lebey kurang cam General Election kat lua, aku kne pegi private meeting, berkempen, perang poster, promotion and all.. Bila teringat balik, tak sangka pulak aku bole jadi Campaign Manager. HAHA. Biasanya dalam every election, ade 2 je orang kuat.First, Candidate. Second CM. Candidate of cos la budak terpandai & berkepimpinan tinggi dalam fac and CM pulak diorg pilih orang yg plg femes & kuat pengaruh kat fac utk jadi manager candidate. Peliklah bila aku kne jd CM, Rasanya aku budak nerd je, hehe ;) Pastu tadi aku jumpa kay & wan tuk discuss psl multimedia utk wed abg aku. Aku cuma kumpul material & serah bulat2 kat dia utk idea interpretation bcos aku TERLALU BZ lah skrg, ta sempat na wat pape. Berjaya Founders Day adalah sabtu ni, so SUPER BZ. Tapi aku trust kay utk buat 100% sebab aku tau dia creative dan berjiwa seni. Then aku jumpa Prof, walaupun dlu aku slalu kne marah dgn dia, aku masih hormat cikgu aku, rasa mcm derhaka pulak lama ta jenguk dia, so aku g la melawat dia tadi & bagi kad. Dia pon cam happy je aku drop by. Aku tau dia sayang aku. HEHE.


0 comments: