CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 4, 2011

:) :)


Dari semalam dapat panggilan telefon betalu-talu dari ofis. Reply msg aku tiada di KL. Matikan telefon. Benci bila aku dipaksa buat kerja yang di luar bidang kuasa. Isnin aku terpaksa menghadap semua, pedulik ape. Ini hak aku sebagai pekerja. Kenapa perlu paksa-paksa aku menjaga hati orang, sedangkan orang ta penah jaga hati aku??

Hidupkan hp. Terima panggilan dari jauh. Senyum. Rindu dengan kawan yang seorang ini. Dia lah yang mula2 mengajar aku erti hidup dan ada semasa aku jatuh suatu ketika dahulu.Dia ajar aku untuk bangun, berjalan dan senyum.

Dia: Susahnya na kol cik sabya, dari kelmarin, kok hp nya mati melulu
Kita: Tade sape na kol i pon. Kalau off phone kan lebey jimat tenaga elektrik:)
Dia: U still the same!!!
Kita: Remember, u used to ask me dont change a bit!!!
Dia: HAHA yarh.... u kan sabya yang gagah perkasa. U r just cute the way you are
Kita: Yela tuh.... ehh hows Itik? Sara? Everyone??? YOU??? Kangen!!
Dia: Everyone was doing fine.... U yang ga fine
Kita: Ape pulak, kita happy je.... see im smilling :) :) :) :)
Dia: I know u for god knows how many years.... Ga usah bohong
Kita: Mana ada tipu, i happy la dengan keje, & kawan sume
Dia: I tau u gagah perkasa but sometimes you have to talk to people... u cannot keep it to yourself like this.
Kita: I okeyla Ad, u ni dah knape??? Haizzz kasi u makan chilli tuna kang!! hehe
Dia: Haha i miss your cooking.... coming September, i balik Jakarta. Kesini yuk??
Kita: Insyallah :)
Dia: Dia buat apa dekat u?
Kita: Tade ape la ad.... I kan hodoh sape yang na
Dia: Ishh.... chilli nanti!!! hehe... Sabar dong.. emangnya kenapa?
Kita: Im not a good girlfriend :)
Dia: BULLSHIT!!! i know u... dari u dgn **** bodoh tu, u always been a good girlfriend... u ta makan, u ta tdo, u susah payah, u buat itu, u buat ini, just to make your loved ones happy... I KNOW YOU!!! Seriously i wanna punch those stupid guys straight to the face!!
Kita: Maybe i ta cukup baik kot, i kan banyak songeh kuat bebel :)
Dia: Biar mulut macam longkang, tapi hati baik. Daripada mulut manis macam gula tapi hati busuk!! Im sorry sabya, i malu dgn perangai kaum i sendiri.
Kita :Sokay Ad... Tuhan tu kan Maha Adil :)
Dia: Exactly, u deserve better. Its their lose.
Kita: Thanks Ad, u r the best bro!!!! Nanti summer break, Dtgla KL bwk Sara skali!!
Dia: HAHA I da almost a year ta balik Jakarta jumpa mama, been bz, how cn i go KL?? Hehe i'll try my best k... I pon kangen banget sama LIFOD. Reunion pls.
Kita: Insyallah :)
Dia: Cant wait!!

0 comments: