CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 29, 2010

How Rude!!!


Tadi aku pergi Puncak Alam amek offer letter dari Berjaya Corp. Kronologi, before aku amek OL ni aku kol koordinator internship, Puan I (mmg nama sebenar!!) Soalan aku simple je, kat mana na amek OL ni, kat die ke or kat ofis? Pastu makcik ni tibe2 tengking aku, bahasa macam orang tengah meroyan na menopous, pastu maki2 budak event. Aku dah Wut The F, selama 3 tahun aku belajar kat uitm tu sume lecturer terbaik n best. even dekan and Cik Wan yg timbalan dekan tu pon setiap bulan aku jumpa die, setiap kali dtg mintak die sign beratus poster pon die ta penah tinggi suara kat aku siap layan ajak borak lagi. Kau koordinator je, na berlagak tanya cgpa aku berapa sebab ta paham soalan. Sekarang aku wonder aku ta paham soalan kau ke kau yg ta paham soalan aku. Aku rasa aku yg tanya soalan sekarang. Obvious gila kot die tuh benci budak event, biased na mampus. Ahh tana kasi die pahala free sebab buat ketupat pasal die. Dah la foget it, tapi serius TAK SUKE die!


Oke, hot topic skrg of cos la pasal BOLA. Seriously congrats MALAYSIA!!!! aku tana cakap lebey nnt ader org cakap aku tatau pasal bola sibuk na cite psl bola. hehe. but seyesly aku simple je, kalo kita buat salah kita mintak maaf. Kalau dorg salah, dorg mintak maaf. Tayah na point fingers sana sini pastu gaduh berbalas cam budak darjah 3. But anyways diorang mmg superb la mlm smalam!!! Bapak aku ckp diorang naek keta kebal tau pegi stadium smlm, mcm na g berperang, kne riffle 10 bijik pon ta lut. And diorang langsung ta dpt practise kat padang jakarta cume practise kat hotel je. And sepanjang kat jakarta mcm2 ancaman diorg dpt. See, ini la yg aku cube ckp psl CONSEQUENCES dari perangai fans Malaysia sendiri. Yang kesiannya, diorg yg kne tanggung. But thank god mental diorang sgt kuat langsung ta lari fokus. Hebat la!!!! Yang paling menonjol of cos la Safee & Fahmi. But HERO of the year mmg Fahmi the keeper la. Tanpa die, aku rasa kita kne blasah 7-1 smlm atas serangan yg bertubi. Tapi Fahmi ni mmg hebat la. Atau lebih dikenali sebagai Apex. Owh gf die yg panggil die camtu. Yes kawan-kawan die da ade gurlfren!! Diulangi, Khairul Fahmi da ade GURLFREN!! and gurlfren die pon ade blog. aku malas na link korang pandai2 la godek cari sendiri eyh. Kat fb & tweet skrg penuh nama die, jgnkan hanis zalikha, nora danish, lisa surihani, artis2 indon pon tweet psl die. Fuihh bahaya ni, harap mamat ni setia la kat gf die ehh. Jangan culture shock pulak. Personally aku rs gurfren die biasa je, sgt average, and tahap populariti boyf die skrg kalo setakat na ngorat Dian Sastro pon sebelah mata je kot. So all the best untuk mereka!!! And thanks to Khairul fahmi sbb die MALAYSIA public holiday esok!!! Heee New year eve, here I come!!!
Papepon aku rasa, Safee Sali adalah hot!! sapa tau die single lagi ke ta?? HAHA


Nota kaki: The commentators say "Khairul Fahmi is 5ft 8in, pretty short for a goalkeeper. But today, he stands TALL for every Malaysian."

0 comments: