CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 22, 2010

Blessed 30th Along!!




















Sgmk dengki tau, da la gambar aku sikit, die bole amek gmbar solo aku blur2... haizz ini pon third shot tau. From LCCT straight away shoot to KL. Booked table kul 9.45pm smpikul 11pm bcos flight delay.. Sampai mmg terus membaham la ta pandang kiri kanan sbb hungreyhhh yang amat. Anyways Tupai-Tupai Restaurant ni sangat fofular di kl tapi aku rasa steamboat die biasa2 aje... nuting to brag of. aku cuma mkn sup sbb tomyam die cam ta kne selera tekak aku. Selections of food was okay...ader dessert sume... And aku macam gile ketagih bihun goreng die. Itu je yang aku rasa paling sedap pada malam kejadian. Tiada kek untuk along. Kes sebab aku ingat kau beli, ehh bukan kau yang beli ke, aku tak beli ingat kau beli. Last-last tade sape beli. Ader saudara jemputan jugak, kesian dorg tunggu kami lama. And driver ayah yang da mcm ahli keluarga kami pon makan bersama. Duduk sebelah big bos lagi. Kenyang. Bye.

1 comments:

naimanuar said...

yeah...sungguh lama kami tunggu. and I hate steamboat! makan tak kenyang beb! sbb kena tunggu benda tu masak dulubaru leh makan! ha3 macam tak caya abg afdal dh 30!