CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 15, 2010

ZENTRUM








Zentrum adalah gabungan antara Kaizen & Spectrum. Yes kami adalah 2 group yg berlainan dan sering bersaing secara positif dalam bidang event, kini kami bergabung untuk menghasilkan satu event bersama sebagai buah tangan terakhir sebelum menamatkan pengajian. Nantikan kemunculan event kami juniors!! Menu hari ini, Photoshoot untuk program book. Untuk event ni position aku buat buku program. So okeylah tugasnya ta seberat jadi Marketing Manager utk event ESC. Dalam pada2 bz kat event lain, aku knela curi masa settlekan event ni dulu sebab event issue ni will be held by the end of this month so PB kne ciap print by then. Harini aku dah pilih 6 gambar of da day, jangan berkecik hati kalau gambar korg tade, cuba untuk senyum lebih lebar lagi tahun depan ye kawan2. This is the best 6 la tapi sume pon aku suke sebenarnya, dah nama pon photographer jadi perlulah aku suka sume gmbr yg aku amek kan?? Gambar first tu tak termasuk dalam top 6 tapi sebagai blogger yang gile glamer, harus letak hokeyh :)

Nota Kaki: Telefon rumah tak berhenti2 berdering dari malam semalam. Paling taley bla ble kazen yang da 10 thn senyap tbe2 telefon tuk beramah mesra... Ayah mmg da start bz siang mlm dengan position baru ni so akulah yg kne terima panggilan annoying tu sume. Bila kita diatas semua nak mengaku sedara....

0 comments: