CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 2, 2010

Selangor Golden Jubilee Thanksgiving Dinner












Dengan muka sunburn & terkopek, aku pegi event ni bagi memenuhi undangan organizer. Intention hanya untuk tunjuk muka and atas kecintaan aku terhadap dunia event. Ada 7 course & 1 dessert tapi aku makan 4 course je. Itu pon perut dah cukup rabak, kenyang seyh (bahasa-bahasa syafiq) Lepas course keempat, aku cabut balik sebab badan dah blackout, 3 hari ta tdo. Sebelum aku pengsan kat tgh2 ballroom & menyusahkan org ramai bek aku balik. Event sangat grand, bini PM yg officiate. Aku dapat kenal ramai tokoh2 dermawan & cina2 kaya malam ni. Bolela buat networking sponsorship sikit2..


Nota kaki : Azmer emo, i tumpang simpati atas kekalahan Brazil. Tapi apakan daya, itu mmg dah dijangka!! HAHA!! ZzZzZz

0 comments: