CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 7, 2010

Yada Yada

Rasa macam na mati.. Da lame ta demam teruk camni... Ta pegi skola pon arini.. Na kua beli panadol pon ta larat.. Pagi tadi on9, nampak fb MrX... 5 minutes later terus deactivated balik... Aku tau bukan die yg on9 sebab die tgh keje. Mesti pompuan hodoh yg suka hacked fb org tu yg stalk aku. Familiar tak dengan kisah Nora, Fasha, Jejai & Tiz?? Nora da lame cerai dengan Jejai. Nora da memang ta contact Jejai, Jejai pon da ta contact Nora, tapi dorang still kawan cambesa. Fasha ta penah ngaku die ade pape dgn Jejai tapi bile muncul Tiz die rasa tergugat, terus buat PC, "Ya, Jejai boyfriend saya, die naik helikopter utk dating dengan saya" Wadafak. Nora ta rasa pape pon sebab die da tade perasaan ngan Jejai & sejak cerai die mmg da ta amek port langsung dgn life Jejai. Tapi Fasha selalu sentap sendiri, ta abes2 na kacau hidup Nora. Mungkin desperate & insecure barangkali. Kemunculan Tiz menjadikan Fasha jadi makin ta senang duduk. Walaupun Fasha beria mengaku die gurlfren Jejai tapi Tiz & Jejai tetap dengan statement "No Comment". Bile pompuan hodoh ikut perangai Fasha, makin terserlah kehodohannya........


Tadi syafiq on9 skype je suh aku dengar lagu baru yg die composed. Title of the song "A girl who doesnt care about anything named, Sabya" Ok dat shudnt be the title, but dats da storyline... title syafiq blum kasi.. tp that song sounds sangat sedap for me.. bole jual.. baru dgr acoustic. Kalo da buat proper music arrangement mesti Pheww!!! And syafiq, jgn lupa kejut i kejap lagi. GO GERMAN!!!


Okeyh, gantt chart ta ciap lagi... Otak aku dah beku tatau camne na buat... Seseorang tolong ajar saya. Aku ta larat sgt skrg nih, tp pukul 2.30pg ade date ngan Podolski. Pagi esok ader appointment dentist. Tengahari ader photoshooot. Petang sampai kul 6 ader klas. Pastu na bertarung dengan traffic jam balik umah lagi.... WaaaaaaaaWaaaaaaaaaaaaWaaaaaaa Nak nangis boley ta :'(

0 comments: