CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 18, 2010

Deleted



Aku dalam proses mendelete orang di fb. Antara ciri-ciri org yang aku dah delete dan bakal delete adalah, orang yang aku ta knal, orang yang aku ta penah jumpa, orang yang add aku tapi tak penah comment, orang yang add aku semata nak stalk hidup aku and last but not least orang yang langsung tade kepentingan dalam hidup aku. So kalau korang prasan korang dah di-delete jgn salahkan aku sebab motif utama adalah untuk mengawal blog access. Kehidupan sekarang dah berubah, banyak nama and hati aku kena jaga, so from now onwards hanya rakan terdekat sahaja yang ada access ke blog aku yang tak seberapa ini.


Dalam pada2 aku seronok meng-delete orang. Syafiq main2 suh aku delete dia. Dia ckp byk2 kali sengaja na kasi aku irritate. Last2 aku btul2 delete die. Pastu dua2 merajuk.. Tadi ade no. spore kol aku, Wpun die saje wat suara gay and guna number lain.. aku tau itu syafiq... Die mintak maaf sbb buat aku marah pastu die suh aku plak mintak maaf sbb delete die. Aku tana, aku ckp asyik syafiq je yg win, sabya asyik lose je.... This time kasi sabya win okeyh!! Kau mmg ego.. haha.. So dear syafiq, i have no intention to delete you.In fact at the moment u play the biggest roles in my life. You listen to all my craps, you are my problem solver & u sings to me almost every night. I dont need a radio when i have you :) Friends back??? :))

Nota kaki: Sabar ye atika, if you need someone to turn to, you know you can always coming to me.