CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 24, 2010

Uncle Lim's








Lunchdate dengan atika today kat Uncle Lim's. Kalo dtg sini, mesti aku akan mkn Mushroom Mee die, mmg feberet la. Kalo korg suka mkn Mee kolok Sarawak mcm saya, Mushroom Mee adalah satu alternatif terbaik sbb rasa die lebey kurg sama. Yela,na g sarawak sbb na mkn meekolok mmg ta dan la kan... Apekata uols g Uncle Lim's je. Saya brani kerat kuku kalo uols kate rasa die ta sama. Uncle Lim's ni konsep kopitiam, jual roti bakar, kopi, soya,nasi lemak,kuih, & laksa sume. Laksa disini sedap dan boley tahan juga rasanya, better dari Laksa Shack la kalo ikut tekak saya. Tapi soya die sgt mengecewakan, huhu maybe sbb saya da jumpa satu tempat yg mana air soya die mmg marvelous abes,jadi ble minum soya kat tmpt laen sume rasa hambar je!! Seyes saya bukan penggemar soya sebelum ni, tp sjk first time rasa soya yg marvelous tu trus ADDICTED cannot go larh, ble dine out je mesti na order soya pastu trus kecewa sbb rasanya ta menepati citarasa saya. Next time saya wat food review psl soya marvelous tu ok!

So tadi bergosip ngan atika pasal life saya, pasal life die. Macam2 cite la kua. Sangat best ble kt tgh berapi-api kutuk orang n ader org sokong kt!! Hehe jgn ikut ye kawan2, mengumpat itu berdosa. Saya je boleh buat sbb saya antara golongan teranaiya. HAHA. Its good to have someone to talk to... Wpun masalah ta kn berkurangan, tp at least beban itu terasa lepas... :))

0 comments: