CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 7, 2010

...

Ta sabar na abeskan last paper, marketing besok. Na blah dr puncak alam. Na tdo 5ari 4mlm ta bgn2, dgn harapan bile bangun da hilang ingatan. Tayah ingat sume bende yg mengguriskan hati and jalani kehidupan semula bermula dari kosong spt hati baby. Na mangga hp hols ni,tana contact sesape n tana sesape contact aku. Na pegi bercuti sorg2 n berlari di pantai setiap pagi hingga ke hujung dunia. Bile duit da abes, na cr keje. Buat OT setiap ari, balik 11 mlm, bgn kul 7pg keesokan paginya tuk pg keje. Menjalani kehidupan harian yang stereotype n sibuk setiap ari supaya otak takde mase na berfikir bende2 yg menyakitkan hati. Tana bercinta buat mase ni, so sesape yg berkenaan,bole cari pintu exit sbb maaf, saya ta berminat. Lepas ni pegi mampus la saya na pleased n jaga ati orang lagi, sbb manusia laen ta penah jaga ati saya. Sumenya hipokrit & backstabber. Pesanan penaja, dont trust anybody. Baiklah saya na smbg cr job offer di Aussie.

-OUT-


nota kaki : sebulan tahan sbb na fokus xm. Penat digital diary....