CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 24, 2010

Celebrity Fitness
















Atika keje kat kids centre CF. Kejenya babysit anak2 client yg tgh workout di CF. So today after our lunch date, Atika seludup aku masuk CF. Personally dis is my first time msk, selama ni slalu lepak kat luar je usya mamat2 trainer yg hensem2 & badan berketul-ketul tuh, LOL. Seyes trainer CF sume hensem2, ta silap saya Nas-T pon dulu b4 jd artis keje kat sini la. Tgk 6pack pon tau. CF ni mmg indah rupa dari khabar, kalo uols tinjau dari luar cantik,kat dalam lagi triple cantik oke. toilet die mmg 8* la i ckp, ciap ader private sauna sume, and every single sink&mirror die ader hair dryer, tuh blum cite psl jamban lagi.. Okey cukup sabya :)

Tadi aku lepak kat kids centre je. Wpun aku ni ta berbakat jaga bebudak, tp tadi mase atika tinggalkan aku jap ngan bebudak tu, stakat die blk 5minit kemudian, alhamdulillah kanak2 tu sume masih hidup lagi. Maybe sbb bebudak yg dtg sini suma behave2 sbb tu aku suka melayan ,kalo yg stok nakal2 n cengeng tuh mmg awl2 la aku surrender. Bebudak ni sume mmg mostly speaking abis la, sume ank org2 kaya lah katakan. So td sempat la aku berkenalan ngan Dania,Hannah & Shain. Dania nih yg besar sket tuh, cntik budak nih mcm mak die. Aku suh die lukis mama die lukis, suh lukis daddy die lukis, sungguh obedient bdk nih. Hannah, girl yg kecik skali tu, mmg ta byk ckp tp td time tgk cite chipmunk tbe2 bole gelak gle kuat, comel. Hannah dtg dgn parents die. Kalo mama die workout, papa die jaga. Kalo papa die workout, mama die jaga. Sgt sweet okay!!! Hannah ni kecik lg jd die ta biasa na kne tinggal sorg2. Shain budak laki yg pake bow tu, die ni melayu tau. Best jgk borak ngan die. Dlm ramai2 mak Shain ni paling HOT gle okay. Seyes ta tipu

Dari dlu aku teringin na subscribe jadi member CF ni. Ble da buat lawatan sambil belajar ni, makin berkobar-kobar pulak rasanya na join. Na ajk jiji masuk skali. Drpd die sibuk na byr bil telepon aku setiap bulan, baik die byr membership CF aku kan. Die pon ley join skali,bole exercise sesame. Da la keje 15jam sehari, na bertelepon pon tade mase, so better duit bil tu digunakan utk benda yg lebih berfaedah. Wpun aku kurus, dari dlu aku rs badan aku sgt ta fit, lembik, kuat tdo, & cepat penat. So dgn bersenam ni bolela fit sket, tadela lemau gemalai je. Jiji lak makin lama makin bagai dipam-pam aku tgk. Da la aku ni suke memasak, n suke menyumbatkan die dgn berbagai jenis makanan. Itu blum cmpur lagi aku suh die habiskan main course aku everytime ktorg dine out. Aku tana die jadi obesiti. Lagipun die mmg suke workout. So layaklah kami berdua mendaftarkan diri bukan?? Kalo da kawen & ader ank t bole la anta kat kids centre, atika bole tlg jaga.. mama & papa hannah wannabe HAHA *perancangan jitu


Nota kaki : I na you workout sampai dpt 6 packs :)

2 comments:

Anonymous said...

Mama sabya & Daddy Niazha!!
I know you guys will make a good parents to a dozen of beautiful babies one day :)

sabya said...

a dozen???? Im pretty sure he can be a good dad because he was very good with kids but i dont think i can be a good mama.. I dont even know how to dukung baby??