CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 24, 2011

Open Houses....














Sila menjamu selera dengan gambar makanan pada minggu ini. The last eid weekend for this year, so enjoy the free food fest before it ends. Ingat pas abes syawal ni ada lagi ka open house makan free?? Kirim salam. Saya rasa perut sudah umpama tong sampah, semua makanan saya sumbat. Paling sadis lepas abes beraya kami pegi soping. Beli kasut and baju kerja barang dua tiga helai. Dalam fitting room, member kata top saya nampak perut. Saya dengan berat hati dan sedar diri terpaksa beli 1 size bigger.Saya sudah gomok!!!! Sekian.


Nota Kaki: Saya reka sendiri rantai DIY diatas. Improvise dari keychain. Saya tau nampak super cool vintage kan??? HAHA. Memang tiada di pasaran. Jangan sampai besok saya nampak ada manusia lain pakai rantai eiffel yang sama. Memang lu langsi! Hidup kena ada identiti sendiri jangan asyik na copycat orang ja!!! Sebenarnya saya rindu Paris. Na ckp itu je. Oke bai.

0 comments: