CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 7, 2011

$$$$

Pencapaian minggu ini, aku dah berjaya bukak saving account Maybank, Internet banking & ASB. Aku bank-in sampai licin semua duit tabung, simpanan celah tilam, bantal,kotak semua. Kalau dicampur dengan duit Bank Islam & Tabung Haji aku boleh berbangga dengan diri sendiri sebab personal saving aku da cecah 5 angka fasa kedua. Lepas ni boleh la memulakan alam pekerjaan dengan jayanya. Aku memang na prepared myself ready before aku bekerja sebab bila kerja tanggungjawab pon makin banyak. Yang utamanya aku dah kne start bayar bubu sendiri. Bubu tu kereta kesayangan aku. Lepas tu sume bil-bil dah kena bayar sendiri. na kumpul duit na kawen lagi, macam macam. So lepas je aku organize personal saving aku, aku rasa lebih semangat na memulakan hidup sebagai orang dewasa ni. Jadi remaja memang best tapi when the time comes, takkan na kena sepak lempang baru na sedar kan. So wake up call!! Next week aku na settle hal konvo pula. Bayar hutang piutang & saman UiTM yand tertunggak. kbye.


Nota Kaki: Expecting my near & dear to turn up this Saturday. Lets Rawr Raya!!

0 comments: