CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 12, 2011

Raya @ Cekgu Izat's Place














Izat ni rumah dia selang beberapa langkah ja dari rumah amir zarif. Izat adalah abang yang pakai shorts tu. Baju biru tu gf die. Cantik kan!! Naseb baik aku kenal izat ni pas graduate. Kalau aku student lagi sumpah aku tana kawan ngan dia. Izat ni lecturer Bel kat UiTM Puncak Alam. Gila kau na huha huha ngan abg lecturer. Ceh dabes blaja bolela panggil abang haha kalau ta kena panggil SIR!! Aku suspect betulla muda2 belia da jadi lecturer. Student sekarang ni bukan bole percaya sangat tahap miang dorg. Dekat rumah izat ni aku paling suka chocolate chip dia. Sumpah sedap!! First time aku rasa homemade choc chip yg rasa & rapuh dia almost sebijik cam famos amos. Buat aku rasa na order 11 balang. Aku sampai masuk dapur na pujuk mak dia mintak contact. Sedap sangat!

0 comments: