CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 25, 2011

Neves Pizza

Ini pizza yang mak saya buat. Sedap gilssssssssssssssss. Buat 10keping pon kami bole abeskan. Memang terbaik. Dari kecil mak da buat pizza. Cuma skill meroti & memizza dia lately makin hebat. Roti yang lembut. Secret sauce masam pedas & topping yang melimpah ruah. Mozarella cheese 3 genggam. Picit pulak 2/3 zasss mayo. Perghhh memang sedap. Mengidam. Ingat mak na layan ke anak tekak kau malam2 buta ni. Haizzz esok harus beli moza cheese nrequest mak buat lagi & lagi. Sebenarnya tgh neves gilss esok FIRST DAY saya masuk alam pekerjaan. Well before this memang da biasa kerja. Cuma ini titik tolak saya meninggalkan dunia student secara sepenuh masa. Secara formal konvokesyen nanti lah ya :) Na amek master memang ta lalu da. So maybe saya akan kerja di company ini selama 1/2tahun atau lebih?? I dont know. Tapi yang pastinya start esok da mula lah rutin sebagai orang bekerjaya. Harap dipermudahkan segalanya. Insyallah. Wa kerja tgh tgh KL. Ofis dua tiga tapak dari KLCC ja. Memang hectic habes itu tempat. Harap saya mampu bersabar dengan trafic di golden triangle yang memang congested itu. Harap colleagues baru sume bebaik dan bole beri tunjuk ajar. Harap dapat cepat adapt dengan environment baru ini. Harap dapat kumpul banyak duit. Harap tidak lupa diri dan sentiasa bersyukur dengan rezeki Allah SWT. Amin.

1 comments:

Nora Nadira said...

kat mane ofis sabya? kite pun area klcc jugak. dlm 8 tapaks maybe? :)