CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 21, 2011

Lilypie


Lilypie orang lain sibuk kira berapa tahun dah bercinta, aku duk kira berapa lama sudah bergerak solo. Its exactly 9 months today yaw!! Lagi 3 bulan genaplah setahun. Rekod saya bersih. Tiada isu kapel break kapel break belum sempat sedih da jumpa orang baru, tukar kekasih macam tukar baju dalam. Wa tenang jaa. Sikit pon tade rasa terdesak. Kawan lelaki ramai cuma belum jumpa calon yang rasa na mereput bersama dia. Terus terang saya da tana bercinta, buang masa. Kalau da berkenan na kawen terus. Amacam best kan? Lagipun perjalanan masih jauh. Impian banyak lagi ta tercapai. Next week officially saya akan masuk ke alam pekerjaan. Lari bidang. Walaupun major in Event Management saya ditawar jawatan Business Development Executive. Something new for me tapi tapelah sebab training provided. Kerja, elaun, gaji dan benefits nya juga menarik. Yang penting saya happy sebab saya dapat kerja berkat usaha sendiri.

Nota Kaki: Apa yang mampu kuberhias, hanyalah hati yang ikhlas

0 comments: