CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 20, 2011

Saman Ohhh

Total saman trafik uitm adalah MYR750. Yuran konvo MYR140. Sum up hampir habis separuh gaji wehh. Aku curiga betul la dengan UiTM Shah Alam, 1 sem ja bawak keta tau tau saman kat sana da MYR300. Puncak Alam aku bermastautin 4 sem pon baru MYR450. Do your Math!! Memang curiga. Aku suspect betul la dengan figure bil dari kampus Shah Alam tu. Na soping ofis attire pon tinggal harapan ja skrg. na booked cuti cuti krabi pon terus on hold berangan ja. Ini yang buat mood na berkonvo terus turned OFF. Orang lain da siap cari photographer na shoot pre-convo photo dgn tema outdoor & indoor aku na tgk portal konvo pon macam da ta sudi. Harapan ada orang datang konvo aku sambil bawak bunga matahari memang da tinggal harapan. Sebenarnya banyak sedih dari happy. Along the way aku na dapat degree scroll ni tuhan sajalah yang tau dugaannya. Paling sedih through the years orang yang paling support aku dulu sekarang da jadi orang stranger. Kejayaan hari ini adalah berkat usaha, dorongan dan doa dari orang orang semalam. When i settled my convocation bills all i had in mind is the past 2 man in my life. Despite all the personal arguments and hates, we are now officially stranger. But when facing the fact that they have been there near & dear supporting me through the years to where I stand now, initially i should thank them :') You know who you are.


Nota Kaki: Gambar sekadar hiasan. Sabya dah na masuk dunia orang dewasa. Kbye.

0 comments: