CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 17, 2011

Tiada Tajuk

*entry deleted. Should not write it in the first place. WOT :)

Sila jangan emo. Aku ta emo. Aku ada interview besok, so aku just na luahkan apa yg terbuku dalam hati di blog kesayangan supaya kepala ta serabut na jawab soalan cina cina tuh esok. Pergh i tell you, aritu di Optimax, 3 chinese duduk depan aku time interview and tembak soalan macam machine gun. Cuak oke. Tolong doakan aku ta jadi ayam di Low Yat besok. Okelah na buat yoga. Aku tinggalkan korang dengan gambar aku dengan kazen 3 years ago & present. Sebenarnya tadi kitorg na amek gambar ikut sequence berdiri 3 thn lepas tapi ta ingat susunan. HAHA. Motif disebalik gambar, just na bagitau 3 tahun lepas status kami adalah 4 anak dara. Hari ini, 2 sudah berkahwin & mengandung, sorang tunang orang, sorang lagi tak laku-laku. Sekian.




Nota Kaki: Tadi kat KLIA aku makan di McD and kebetulan duduk betul2 sebelah meja Ambiga. Aku sempat la jugak pasang telinga kan dengar perbualan dorg. HAHA. Tapi menyampah tgk bodyguard die yg pandang mcm na mkn org. Cakap pasal BERSIH ni, ade kazen aku yg penyokong kuat BERSIH ni block aku. Ta sangka pulak apa yang aku wall selama ni buat die sentap sampai na block bagai. Baru provoke sikit da ta tahan canee na jadi bakal lawyer cum ahli politik PAS yang berjaya ni??

0 comments: