CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 10, 2011

JayBee












Wedding anak Dato' Naim, Datuk Bandar JB. Aku pergi semua wedding anak dia dari dulu. Masa wedding kak yan, anak first dia kawen ngan kazen aku abg wan, aku jadi bridesmaid. Time tu aku dah form 4 kot, dah tua tapi tatau la camne bole market lagi tercalon sebagai bridesmaid time tu. Haha. Ini wedding ketiga dalam family ni. Yang aku perasan, biasanya wedding anak sulung org akan buat gila grand... sampai turn anak ketiga keempat dah start buat biasa2 je... Agaknya time aku kawen nanti mak ayah da malas, jadi buat kat surau je kot. Apapon wedding Kak Ai ni okela, simple but sweet. Aku paling suka part pengantin lelaki masuk rumah untuk bersanding sambil pengantin perempuan tersipu-sipu malu atas pelamin dengan muka ditutup dgan kipas berbulu putih oleh mak andam, lantas Kumpulan Makcik baju hotpink tu start berkompang lagu"Dia datang dengan lemah lenggoknya...." Aku ingat Pengantin lelaki tu sunburn rupanya blushing in red!! HAHA


2 comments:

Anonymous said...

yuhoo..i ada ur pic time wedding aizah..hehhe

sabya said...

uit.. ni mesti kes amek curi curi ni... ta aci ohh... hehe kamu siapa ye?