CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 3, 2011

Lucky Day

Sepanjang malam ta tido buat research. Dari pg sampai ptg, orang kelantan dari committee kad jemputan, prog book semua asyik telefon. Kad jemputan ta dapat la.Advertisment ta hantar lagi la. Cek na cepat la. Atas dasar tanggungjawab, kena la layan jugak walaupun aku da serabut da lambat na submit research ni. Kira aku masih bekerja lagi, tapi dari rumah. Aku just guide Ida yang ambil alih keje aku. Naseb baik, dia oke cepat pick up. Kalau slow mmg susah jugak na explain satu2. Yelah buat event ni, banyak bende na kne pk. Lepas research siap, tu pon aku redha pasrah je, tataula valid ke ta, trus pegi print, pendrive masuk pc kedai je terus sume margin lari. DEM!! Betulkan lagi dekat kedai. Stress. Sampai faculty da ptg, lecturer dah balik. Berusaha sumbat research paper dibawah pintu bilik dia. Stress lagi, terus pegi makan. Lepas tu ternampak fun fair. Orang jakun pon terkinja na pegi. Lama gila kot ta pegi fun fair. Sesampai je kawan semua na main permainan mencabar. Aku cakap tapela, aku na main permainan yang bodo bodo je. Penat kot, da 48 jam ta tido. Otak da blackout. Jadi main baling bola je. Tanpa disangka, dalam mamai2 tu balingan pertama je aku terus dapat hadiah bola besar. Bola kuneng hitam. Terasa sungguh bertuah semalam. And semalam jugak dapat rasa student life balik, lepas 4 bulan jadi wanita berkerjaya. Sumpah rindu jadi student. For the first time na cakap, belajar itu seronok!

Nota Kaki: Preparing for VIVA presentation next :)

0 comments: