CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 9, 2011

Istana Bambu


























Semua orang celebrate mothers day. Kita ta, kita celebrate parents day. Sebenarnya for me hari-hari pon parents day. Kalau orang lain, 8Mei baru na masak special2 tuk bonda, kita hari-hari pon da selalu masak kat rumah. Nothing special. So macam biasa kalau ada family event. Aku yang pilih tempat, aku yang pilih hari,aku yang pilih masa, aku yang pilih menu. Jadi orang event memang kena kental, kau ingat senang na kumpul satu family yang bizi ni?? Tanpa kompromi, dengan kejam aku just cakap aku da booked tempat, nanti total bahagi 3. Be there by hook or by crook. Senang kan. Adik yang gila kuasa. Yang penting my mum& dad happy, makanan sedap & Istana Bambu ni memanglah sangat cantik. Saya memang sayang sangat mak dan ayah saya. Mereka adalah jiwa saya. They are the reason why i woke up every morning. Pernah dulu saya jatuh dan terduduk lalu putus asa dalam hidup, ibu yang bangunkan saya dan ayah yang pimpin saya supaya terus berjalan hingga ke hari ini. Tanpa mereka siapalah saya. I love them eternity. Tears.

0 comments: