CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 17, 2010

Nasi lemak antarabangsa
























First of all gambar sume memang buruk oke sebab kepala aku dah berpinar gils berapa ari tak cukup tido. So setting kemana berseni jauh sekali. Stress nye aku ngan line-up keje yg menanti, so smlm mmg kaw2 punye gateway la.. Perlu gebang ye, da lame aku ta lepak sampai 2/3 pagi ngan BFF's ini, so last night was more than AWESOME!! Smalam ktorg JJCM kat Nasi Lemak Antarabangsa, Kg Baru. This time turn hafiz yg rekomen tempat. Aku biasa dengar tempat ni tapi ta penah pegi any of the branch. Kalo uols tgk tempat die cam warung buruk, uols cube google branch francais die yg laen2,cantik gils restoranye. Yg kat kg baru we ols pegi ni first outlet, this is how they started 30yrs ago, so i guess dorg na kekalkan nostalgia tu kot.. tana renovate cantik2 cam franchise. Food review aku, nasi ta rasa lemak santan sgt & sambal die biasa2 aje so tpula kalo org kate dis is da best nasi lemak sbb frankly speaking aku penah rasa byk nasi lemak yg jauh lebey sedap dari ni.. Tp lauk die sedap, itu aku puji. Oke kesyangans, next time sabya punye turn plak piley tempat & turn hasrul plak yg banje. *na bwk tempat mahal2 la.. haha gelak setan sket.. Yang bestnyer, dorg ni sume dtg dari background yg hebat2, kalo aku revealed mesti korg terkedu, but the best thing bout them is dat dorg ta pilih tempat, asal sedap & bersih je ON. Agak menyampah oke tgk certain anak org kaya yg cume na makan kat TGI,VS, Chillies, etc. Lagi menyampah aku kalo tgk org yg mmg miskin tapi tana kalah berlagak cam org kaya. Lagi2 budak high skool, aku rasa cam na lempang je sekoq2... gaji bapak 3hari abes kat satu meal lunch ko je...


Owh yarh, ahli baru tu namanya ashley, gf hasrul. Dorg knal kat UMP. Da 2 thn dorg kapel. Die mmg pure chinese. Korg tayahla na pelik, aku sendiri bakal dapat kakak ipar cina mualaf nxt yr, kita kan 1 Malaysia :) Naseb bek atika tak bwk boyf die kalo ta cambesa cik janda sabya dating ngan cik duda hafiz jela jawabnya. Dalam ktorg 4 org hasrul & atika da ader steady partner. Hafiz ngan aku je yg single memanjang... Tapi tapela, if not wif the right person being single is awesome:) Jadi single lagi HAPPY, bak kate hafiz. So pas makan, ktorg sambung lepak lagi.. Cuti lg 2 weeks je weyh... demmit btul!! Hafiz na tgk LBS, pastu kecewa la sbb ktorg da tgk.. Tula arituh i ajak u bz kan, padan muka!! Last2 ktorg pilih Karate Kid, wpun atika da tgk. Tp seyes Karate kid mmg best gils!!!!!! Patutlah atika sanggup tgk berkali-kali.. Aku kasi full star la.. Seyes best gils!!! oke da 2 kali aku ulang nih.. Senang cite aku rekomen sgt korg g tgk cite nih oke :))


Nota kaki : Hafiz jadi driver of the night, bkn sng nih.. slalu ngelat kan.. HAHA.. Bole die na suh aku drive sbb ta penah merasa pompuan drive.. Byklah you!! Owh atika sleepover ruma saya last nite, kesian die ktorg blk uma dah kol 3.30pg kul 7 die da kne bangun g keje... Tape berusaha for the better tomorrow atik :)

0 comments: