CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 22, 2010

Hey Ladies!!







GFF's semua tidak dapat dikumpulkan pada hari ini sebab ely buat plan last minute & sumer orang dah ada komitmen lain. Tapi tape, event besar next week, kawan2 wajib melapangkan diri ye. Pija balik Malaysia jumaat ni!!!! Apalagi serang umah pija, POOL PARTY la wehh... Ni yg rasa na beli bikini baru nih *winking. And pija, tshirt all black aku jgn lupa, make sure ader bau NZ lagi :)


Hari ni lunch ngan ely pastu bergosip sampai petang. Kesimpulan yang bole dibuat, sekarang ni memang musim Break-up eyh?? Ramai GFF's yg baru break lately... Tibe2 rasa im not alone :) Na buat cemane lelaki melayu memang taley pakai. Otak sume letak lutut. Ni yang rasa na cari boyf kat obersee nih.. Teeetttt... HAHA seyesly, aku mmg tade mood na bercinta at the moment,bg aku BUANG MASA. Banyak lagi benda penting yg kau bole wat dlm idup ni daripada mendambakan diri kat seorang lelaki yang belum tentu jadi suami kau.

Aku ta cakap camni sebab aku baru putus cinta jauh sekali beremosi. Aku langsung tak benci lelaki in fact terus terang aku lagi suka kawan dengan lelaki dari pompuan. Dengan cik niazha pon aku still kawan, ta gado pon, jauh sekali bermusuh sebab kitorang tau pk rasional & future is what matters. We go thru a clean break. Tayah na buang masa bercinta bagai na rak tapi kawennya ta. Lebey baik fikir future dlu, dah berjaya nanti kau nak kawen kat hotel 8bintang pon kawenlah. Aku langsung ta envy couple yg bercinta bagai na rak, 24/7 i lebbiu, i mishyu, masuk toilet pon bawak tepon, dating sana sini. Seyes aku langsung ta envy sebab aku pernah melalui semua itu. Aku envy orang yang dah jumpa soulmate die. Contoh terdekat yg aku bole ckp da konfirm soulmate pada pandangan mata aku would be AnaAmin & NorinYan . Im happy fo them :)

Perbezaan ketara antara lelaki & perempuan adalah, kalo kau suh lelaki pilih antara besfren, karier & pompuan dah tentu lelaki akan pilih besfren & karier. Tapi kalau kau suh pompuan pilih antara besfren, karier & lelaki dah tentu2 pompuan pilih lelaki. Bodoh kan pompuan ni, aku pon penah jadi bodoh, sebab tu aku brani cakap :) Perbezaan antara lelaki & pompuan, pompuan suke komplen boyf die perut buncit la, stail rambut ta cun la, byk jerawat la, MOTIF?? sebab pompuan CARE. Lelaki slalu akn ckp kat gf die u look pretty in everything, i love u just the way who you are, dont change a bit, jgn pake seksi2, tudung tayah selimpang, u da comel. BULLSHIT!! Aku tatau camne pompuan bole percaya dgn mulut2 manis cenggini, belakang kau die ta tgk pompuan seksi ke?? MOTIF LELAKI CENGGINI?? They go for lust not love!! Penah dengar quote "only a good friend will tell if there's a stain on ur face" tak?? DO THE MATH BABY & relate it. Seyes girls, kalau kau ader boyf, tolong la dress up, jgn lay back kat comfort zone. Bercinta bertahun pon belum tentu kau akan kawen dengan lelaki itu. So always be prepared, you never know when u will meet your soulmate... *Aku ta reka fakta, Dr Fadzillah Kamsah yang cakap cenggitu & die seorang lelaki :)

Mak kata, "adik kena cari lelaki yang ada agama. Kalo agak2 lelaki tuh macam liat smayang, kau ingat die mampu ke na bina masjid?? nak bina memang senang, tapi kalau tiangnye dah rapuh, bila2 masa pon bole roboh."

Nota kaki: Hey ladies, sekarang cinta pakai otak. Kita juga bisa menipu dan menduakan. Bila wanita sudah beraksi, dunia hancur!!

1 comments:

Farahana Nazri said...

thanks sabya...
i'm touched..! :)