CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 19, 2010

Happy Fathers Day








Setiap tahun saya akan bagi ayah quote yang sama. "Someday I may found my prince charming but you daddy will always be my KING" Sekarang saya dah tak ade putera idaman tapi saya bersyukur sebab saya masih ada RAJA yang paling best dalam hidup saya. Walaupun muka ayah garang, tapi dengan anak-anak ayah manjakan sangat. Itu yang semua membesar naik minyak tak hengat!! Rasa sangat sedih bila ada adik-beradik yang suka menyakitkan hati mak ayah, pa'kal lah mereka lebih tua, kalo ta da lame kne maki hamun dengan saya. Saya tak kata diri saya sempurna tapi saya masih sedar syurga itu ada di mana. Berapa juta kawan pon yang kita ada, family comes first. Berapa sayang pon kita dekat spouse kita, tak akan dapat melebihi kasih sayang mak & ayah dekat kita. Jangan jadi buta kerana cinta & kelalaian dunia. Jadi beringatlah... Saya motivasi diri saya sendiri juga..



Hari ini semua orang bermuka ketat sebab stress. Saya pon stress bagai na gile arini sampai tibe2 period tadi. 10 hari awal. Apakah???

Ayah : Saudara meninggal pagi tadi
Mak : Baru prasan kena tipu dengan ASB
Sgmk : Esok pagi dah kena balik MRSM. Back to skool!!
Saya : Final design banner dikatakan tidak ada kaitan langsung dengan ESD, so why choosed that theme in the first place??
.. PMS..

Nota kaki: Nak pegi nangis kat bucu katil sorang-sorang sebab dah tade tempat mengadu :(

0 comments: