CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 20, 2011

Sucks Saturday

facebook
Hi Sabya,
Hafiz Asraf commented on your status.
Hafiz wrote "u keluar dgn ramai lelaki ape citer pulak? u nk add kawan hafiz . silakan x salah pun. umat islam digalakan bersuadarakan.hafiz galakkan klu u nk kawan. . okey tue je. ok bai."



Just because aku keluar dengan kawan-kawan lelaki. People start to throw tantrums. Kenapa ehh, ohh kalau nampak seorang perempuan lepak dengan ramai ramai lelaki itu kira ta elok, abes tuh kalau seorang perempuan keluar berduaan dengan seorang lelaki kira elok sangatlah?? Bunyi macam aku ni jenis yang kejap keluar dengan lelaki ni kejap dengan lelaki tu. HINA GILA. Aku ta penah buat macam tu,walaupun hakikatnya aku single & kalau aku na buat macam tu pon ape der hal?? Aku layak untuk berkawan & cuba mengenali sesiapa. You single and you go mingle!! Simple explanation. Masa aku ada boyf, jangankan na keluar lepak canni, kawan lelaki pon tade. Orang lain hari ni break, esok da ade boyf/gf baru.. aper der hal, masa kapel pon da pasang spare part keliling pinggang. Hakikatnya ex-boyf aku semuanya ta sampai seminggu break da ade gf baru. Aku jugak yang terpinga-pinga seorang sebab bila break aku tade kawan lelaki langsung!! Itu pon aku jugak yang orang nampak jahat?? Itu adalah satu benda yang aku menyesal sampai sekarang. Aku buang semua kawan lelaki sebab na jaga hati boyf sendiri. In the end ade sesiapa yang jaga hati aku ke?? Sebab tu sekarang aku sangat hargai friendship yang ada ni. Jujur aku lagi suka kawan dengan lelaki dari perempuan. At least lelaki tade pasal na dengki & khianat aku compared to perempuan sesama perempuan yang banyak agenda tersendiri. Anyways aku ta akan keluar berdua dengan orang yang aku ta suka. Aku jenis yang kalau da ta suka, awal awal aku reject. Selain exboyf aku, siapa je yang aku pernah keluar berdua?? Boleh kira sebelah tangan je kot. Aku mungkin ramai kawan lelaki tapi aku ta penah keluar dan dating dengan banyak banyak lelaki!!.

Nota Kaki: Saya kecil hati dengan tuduhan melulu Hafiz Asraf. kbye.

7 comments:

Sara said...

Sabar sis.... they can say wutever they like... what matters is that we know who you are inside.... sedih pula i baca post ni... i know u hv go thru a lot.. keep strong power puff girl!! Remember u bubbles kan? bubbles gagah :)

Amir Zarif said...

mayb ade pihak yang jeles dengan kebahagiaan yang sedang anda kecapi skrg.. sbb tu dia kata bukan2 kerana dia xley nak terima kenyataan.. anyway,bila nk murni lagi?hehe..

whateverLaLa said...

sama arh..mostly bestfren aku laki..kuar mmg dengan drg je.. tp ada gak yg tak fhm2 n still ckp2 blkg if aku kuar ngn drg ne..ckp aku ne pompuan yg nth ape2.. huh.. n ada one of my ex bf putus ngn aku juzt becoz besfren aku laki..adeehh.. mmg parah kot..huhu..apa pon sabar je la.. mulut org ssh nk tutup..

Adit said...

Learn from the past. Peduli apa orang cakap & kawan dgn semua orang. I dont see any prob u hang out with your guy friends?I pon lelaki & i suka kawan dengan u. This is your life and you are not live to pleased anybody. In the end of the day, bila u sedih bukan orang yang bermulut begini yang akan tolong u.

P/S: I rasa hafiz ni jeles kot... haha

Itik said...

wa suspect dia suka u la adik. obvious sgt ni statement berbaur cemburu. hehe. Hey bro, sabya ni nampak je gagah tapi sensitif amat. Statement lu kasar sangat ni der, kan dia da terguris. Lu sembang dekat fb semua org baca maa, die perempuan mestilah malu.

Farahana Nazri said...

sabya,HAFIZ ASRAF ni mmg nk kena..!

Mrs Noc said...

sab,relax.hafiz mmg cani kan.suka menyakat salah tmpt n ayat.sabar k.just xsangka u smpai amik hati semua n sms i means mmg melampau la apa hafiz tuduh.jgn layankan sgt hafiz. like i said b4,dia aim u. JELEOUS! itu je statement i.

HAFIZ : aku tau kau akan baca benda ni semua.aku dh pesan kat kau pas apa jadi kat aku ngn kau dulu..ckp kau jaga sikit.kita semua mungkin kawan baik but still jaga perasaan masing2.lagi2 sabya.(mana2 perempuan pon kalau kau ckp camtu rasa xnk kwn ngn kau) take note!!! aku xlayan sgt pe kau ckp+ aku xamik pusing kata kau melainkan aku rasa cam melampau.Pls bro,kita 4 dah la member.jgn ckp camtu..coz kau kata dia,aku sndri pon sama gak.tp benda tu bukn masalah kot.coz kau kene faham statement kitorg yg "kwn dgn laki lagi senang dari kawan dgn perempuan coz jantina kitorg ni byk agenda blkg muka n hati" so, biala kan sabya nk kawan dgn siapa pon melainkan aku ckp, kau actually suka sabya kan?!! ngaku je.lagipun aku dh lama perasan.cuma aku xnk ckp je.ni dah sampai babit cani..aku pon xtau nk kata.aku rasa ckp kat sini safe sikit dr fb coz lagi teruk kau kene t.

aku dh sampai pelik sabya ngadu ngn aku kau kata dia.MINTA MAAF depan2 dia bila dia dh ready.tarik balik ayat kau .kita uma semua xjauh mana..kadang pon jumpa kat mana2 kan..jadi faham2 la k.