CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 6, 2011

Noodles Station

Tadi masa tengah melayan perut krook krook, lapar ohhh... Aku buka laptop & layan folder IXUS. Banyak gila gambar yang diperam. Camera freak what to do. Aku memang suka amek gambar walaupun tiada dslr untuk digantung di leher supaya nampak cool dimata masyarakat. I may not have an overpriced camera, but i do have passion in photography. Ramai orang cakap, aku tade life, apa buat sume na tunjuk kat blog. Hey, you are so wrong okay.... If you think i disclose too much, see my IXUS folder and you will shut your mouth because you missed out too much. In fact ada banyak bende yang aku ta re-blog sebenarnya. Kalau setakat mengeteh ngan member kat mapley, beli roti john kat bazar ramadhan, atau lepak rumah kawan dengan niat na tumpang makan tengahari, tade masa la aku na re-blog kan. Aku rasa ta perlu la na kejar trafic by selling out my boring life. Anyways aku na kejar apa, ini personal blog ta earn sesen duit pon?? DANG. And yes, i do reserved my privacy life. Aku ambil iktibar sangat dari blog jejari runcing. Aku taula die bangga dapat boyf/tunang famous footballer tapi kalau semua cerita celah kangkang zabedah pon kau na gebang kat orang, jangankan kfcm, kalau aku jadi kucing kfcm pon aku rimas! So moral of the story, keep your own privacy to yourself. Nasib aku tade boyf. *evil grins ;)

Tadi aku jumpa gambar ni


Pastu jumpa gambar ni. Pose wajib di setiap kedai makan.


Pastu scroll bawah sikit nampak Spicy Thai Noodles ni terus sebak. Terimbau kesedapannya sehingga rasa macam na jilat pinggan. Buruk perangai. Sedap ohhh... Oke lapar. Bye. Agak agak kita dah jatuh kategori makruh ke ni?

Nota Kaki: Aku rindu gila na makan nasi ambeng yang sedap & sebesar peha Fei Maw tu. Beli satu bole makan secara ukhwah 4 orang. Rindu ohhh.... Rasa macam na drive pegi Meru sekarang jugak!!

0 comments: