CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 29, 2011

Sambal Goreng


  • Aku tade semangat langsung na raya
  • Aku tade baju raya
  • Duit raya anak anak buah, tahun depan baru aku mampu kasi. Duit part time aku abes kat yuran konvo, saman dan yang sewaktu dengannya. Aku konvo 29Oktober fyi.
  • Aku bakal sembahyang raya kat Subang. Kemudian beraya di Melaka, JB, Spore & Segamat.
  • Walaupun perjalanan nampak meriah tapi, kesemuanya adalah tido di Hotel.
  • Aku totally single pada tahun ni. Tiada boyf mahupun skandal.
  • Aku dapat free calls selama seminggu sebab number yang aku pakai sejak 5thn lepas ni didaftarkan atas nama Norin. Burfday Norin adalah 31 Ogos. Yeay!! Tapi aku tatau na kol siapa :/
  • Aku ta sabar na balik Subang pada raya ketiga sebab ada 2 event aku kena organize. Salah satunya adalah big suprise dan aku sangat looking forward.
  • Ada banyak open house aku kena pegi and banyak tangan kena salam tahun ni. Tapi malangnya aku dah gugur taraf untuk dapat duit raya sejak dah menamatkan zaman persekolahan ni.
  • Gambar diatas adalah sambal goreng jawa. Ini adalah fav raya food aku selain ayam masak merah bonda.
  • Walaupun ta femes & sentiasa dilabel sebagai budak nerd gigi besi aku dapat banyakkkkkk sms raya tahun ni, number yg ta kenal pon ade.. tapi sayangnya dalam ramai ramai tu tade satu pon mesej dari manusia manusia yang memang banyak dosa dengan aku.
  • Aku memang hilang semangat raya bila terkenang nasib kawan kawan sekeliling. 2 kawan rapat aku beraya di hospital tahun ni.
  • Ini adalah raya yang paling sedih bagi aku melainkan yang bestnyer aku dapat tengok final destination 5 semalam. Lagi best dapat tengok 3d. Paling best sebab tengok free orang banje.
  • Selamat hari Raya. Seribu kemaafan dipohon dari aku yang hina dina ini. Wassalam

0 comments: