CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 18, 2011

Dear Anonymous,


Anonymous Anonymous said...

" I know he's been eyeing on me for years."
perasannya kau ni.

October 17, 2011 6:28 PM

Delete
Blogger sabya said...

Aku memang perasan. Perasan pon kat blog sendiri tade pulak menyalak kat blog kau. Anyways i think i should rephrase the sentence to be "He told me that he's been eyeing on me for years" Baru tepat. Ehh why should i explain to u? Thanks la for wasting your time droping by ;)

October 18, 2011 6:29 AM

Delete
Dear Anonymous,

Aku na jawab pasal tudung & leggings tu tapi terdelete pula. Maklumlah 3 jam stuck dalam jem lepas seharian stress di ofis otak pon ikut jem sama. FYI itu bukan leggings. Itu adalah tights dari Cotton On. Material adalah cotton yang tebal bukan Legging yang see thru. Aku tau memang huduh pakai seluar ketat ngan tudung. Aku pon sedang cuba kearah yg longgar2 sekarang. Aku pon da semakin tua, na pakai jubah sepenuh masa tu memang ada dalam impian. Insyallah doa-doa kan la ya. Harap kau yang mengata tu, perangai dan pemakaian lagi senonoh dari aku. Jangan koyak kat badan orang nampak, selulit kat peha sendiri pura-pura ta perasan pula.

Dear Anonymous,

Aku tau kau orang yang sama komen ayat penyata di atas & beberapa komen sinis lagi. Aku ta marah, terima kasih la kerana mengambil berat. At least ini membuatkan aku PERASAN yang ramai orang ambil tau & sayang aku. Mungkin ta ader orang yang ambil peduli pasal kau. Orang kurang kasih sayang memang suka cari pasal sebagai fun dalam hidup. Aku faham. Tunggu kawan aku datang Msia nxt wk nanti aku ingat na suh dia buat testimonial la, baru nampak samada aku PERASAN kat blog sendiri ke or kau yang terlebih perasaan kat blog orang?? erkkk. Aku lebih jelas dengan kehidupan peribadi aku. Siapa pon kau, aku rasa kau patut malu dengan statement melulu otak lutut itu. Lagi satu, PERASAN tu memang lumrah hidup. Alar macam kau ta pernah letak gambar bajet cun camwhore ngan mulut itik tayang kat fb? Aku mmg ta pernah buat. Tapi aku ta rasa pelik kalau kau buat. Kbye.

6 comments:

Anonymous said...

sabya, aku minta maaf aku kurang ajar. aku tersedar & malu skrg. aku asalnya nak usik saja tapi over lak. tolong maaf ya cik sabya.

Amir Zarif said...

terlajak perahu boleh diundur,terlajak kata bdan binasa..

Mrs Noc said...

oh,drama sungguh. amir zarif kita setuju..i like..!

sabya said...

Na usik? Salah hari la u, yesterday was my bad day kan wa da cepat sentap. Hehe tapela, bende kecik. Maaf diterima :)

Anonymous said...

sebok lah yg lain2 ni. ohh yahoo terima kasih cik sabya yg comey *bodek*

sabya said...

Eh eh eh berani u marah BFF i... i sorg je bole marah dorg tau! hehe. soryla i ta makan bodek ;)