CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 16, 2011

Chatime








Chatime ni adalah favorite drink of the year 2011 aku. Seminggu sekali kalo ta pekena mmg demam. Tataula menatang apa yg dia letak sampai aku addicted. Aku rasa chatime ni 200jutax lebih sedap dari coolblog. Im not a fan of coolblog since forever pon. Dapat minum chatime lepak luah perasaan ngan bff memang something yg money cant buy la. Atika dah femes kat sabyastory. Yang sorang tu adalah abg long-13 aku. Nama dia amir zarif. Die engineer yang berjaya. Dia da ade gf so jangan cari pasal ngan kak ipar aku. hehe. Die slalu blanje adik-adik seperti kami. Aku suka kawan dengan dia. Dia baik and he reminds me of Adit. Adit, i da jumpa pengganti u ;') Dengan zarif ni aku bole borak 3 jam tanpa henti, aku bole share everything, Even kalau aku tengah sedih down gila lepas borak 5 minit aku bole gelak macam orang gila balik. He's a real friend la i would say. Die banyak tolong aku. Pernah aku sesat sampai aku nangis tengah2 kl sampai 3 teksi aku tukar da lambat na pegi interview, aku kol sume orang mintak tolong tapi die sorang je yg angkat. Die slalu guide aku macam abang-abang. Even aku na memasuki alam pekerjaan dia la yg paling banyak tolong. Macam ta terbalas la jasa dia. If i could choose a brother, aku pilih die. So bakal suami masa hadapan yg ta diketahui siapa, amir zarif adalah salah sorang screentest yang anda kena lalui. hehe. kbye.



Nota Kaki: Esok da isnin ke.... adoyai rasa macam baru semalam masuk ofis.... Rindu na jadi remaja balik :(

3 comments:

Amir Zarif said...

sabya,u tulis post ni senyap2..i mahu saman u... actually beliau juga suka bantu org buta melintas jalan,menolong org2 tua, membantu emak di dapur, dan menolong ayah membasuh kereta..haha..tq.terharu membacanya.. nk potong populariti atikah,mmg tak lah kan..

Mrs Noc said...

wah,tiba2 i xda populariti pulak..mana ada..i cuma berada pada tmpt kejadian sahaja..n kawan dia sampai bila2.

Unknown said...

Ika owh ika.plz text erin no phone ika email erin tau qerlluna@gmail.com
i misz u.hr ni tba2 rasa nk search atikah mrs noc jumpe pun.huhu erin bg phone number pun xcol pumw