CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 27, 2011

Char Kuey Teow

Bila dah biasa keje, sesekali cuti rasa macam pelik pula hidup ni. I think im starting to love my job but at the same time thinking of career advancement as well. Seronok bole update resume sbb da ade experience.HEHE. First job is very crucial, at least i have passed the stage ;) Esok konvo, rasa neves pula. Entah mengapa. Takut terpelecok atas stage, topi terjatuh masa amik scroll, takut tersadung kaki masa naik tangga. Tahla stage fright gila weh aku ni. Impian na amek gambar pakai jubah ngan bakal suami supaya nanti da tua bole tunjuk kat anak cucu mmg ta tercapai la sebab aku ta jumpa lagi calon bakal suami tu. HAHA. Tapi apapon,aku bersyukur sangat dengan life aku sekarang, with family & beautiful friends around,I am more than blessed :') Sila jangan tanya pasal boyf, kawan lelaki aku ramai tapi yg betul-betul ikhlas tu aku ta jumpa lagi. Lelaki IKHLAS sila ambil perhatian. Choi. Na sambung tido la. I need my beauty sleep. kbye.

0 comments: