CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 11, 2011

Tsunami

Kita ta jadi la potong rambut. Hidup memang cukup stress tapi itu bukan alasan untuk menjadi lebih hodoh. Sabya na jadi geisha, single & cantik :) Oke, antibodi yang gagah perkasa ni dah bertambah lemah. Demam. Sore throat. Suara da jadi gay. 2 big events coming up next week. Penat amat. Oke ptg tadi, dapat berita tergempar. TSUNAMI. Trus kitorg secara berjemaah bkk CNN kat bilik Dato'. Subahanallah, maha kuasa Allah. Aku tgk sekejap je, ta sanggup seyh, Sedih :'( Dulu aku tgk citer tsunami ngan ex boypereng aku kat movie, ingat lagi betapa takutnya time tu, sampai aku geget bahu dia tapi siapa sangka skrg ni sekali Allah turunkan musibah yang jauh lebih dasyat dari apa yg movie tu interpret. Apapon aku tgh risau pasal Indo, diorg tgh red alert skarang *sigh..... Hopefully flight ta delay. Keep safe pumpkin.

0 comments: