CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 3, 2011

Dear Stress,

Stress gila. Stress gila.Stress gila.Stress gila.Stress gila.Stress gila.Stress gila.

Sepanjang hari, orang tua tu meroyan, maki-maki, tengking-tengking, hentakmeja. Serius aku takut gila. Tak pernah tengok orang mengamuk camtu. Betul la cakap kak wati, kalau dengan dengan dato' orang bijak pon boleh matikutu kena marah dengan dia. Sebab dia akan maki sampai kau rasa kaulah orang paling bodoh didunia. Walaupun sebenarnya dia yang BODOH. Bos yang tau cakap je, tapi sebenarnya dia tatau buat pape. Guna pc pon ta reti. Serius kalau ikut mulut longkang aku, mmg na menjawab balik. Kadang2 bukan aku yang kena marah tapi aku saket ati sgt tgk org lain kne maki just bcos of all the silly stuff. Tadi taufiq & kak linda kena marah because of Berjaya Redang Resort, aku yg cari maklumat, info tu betul!! Resort tu na rebranding dari 3* ke 6*. Orang tua bahlul tu tatau pape tibe2 dia maki2 org padahal dia sendiri ta buat research. STRESS. Dia panggil masuk mengadap before balik tadi. Gila kau, dah pukul 7.45pm. Magrib oke. Aku ada appointment ngan ammar mlm ni, fitting baju. Lantaklah.. aku, fazly & saiful balik je ta jumpa dia. Bodoh sangat. Aku dengar semua orang doakan dia dapat darah tinggi, sakit jantung, mati cepat. Aku rasa na dekat 40 org da aku dgr ckp camtu. Wait & See.

Nota Kaki: Dear Stress, Lets Break Up!!

3 comments:

naimanuar said...

sab--co akak nk buat trip ke sana, but the room per night is damn expensive! (eventho co mampu bayar, but it's ridiculous) katenya nak upgrade jadi boutique hotel! leh dapat discount tak? ha3

sabya said...

ha mmg mahal la kak.. island kan... pasni lg mahalla sbb diorg na upgrade.. kne kawan baik dgn dato'jahat tu then bolela dpt discount,na dpt free pon bole!!

lia said...

sekarang dah sgt memahami perasaan kena masuk mengadap. damn!

kenapa lah gi sengal sangat terima keje ni..

yeah, probably sebab sedar diri kerja banyak giler tak siap.