CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 30, 2011

30 March 2011

exhibit 1 :Aku berjaya print 80 set questionnaire kat ofis tanpa diketahui oleh sesiapa. HEHE

exhibit 2: Aku da distribute questionnaire kat HR, CorpComm,Tax, Investment, Marketing & Account department
exhibit 3: Aku lunch kat Timeless Penang. Sedap!! tapi service failed!!
exhibit 4: Aku da start tana kawan ngan saiful & fazly sebab 9 April last day internship dorg. Sedih :(
exhibit 5: Aku dapat offer dari department Corp Comm tuk jadi junior exec pas praktikal. Aku declined.
exhibit 6: Aku dapat 1 lagi event harini. Dinner tuk BOD selasa depan. Mcam hmpphh.. DATELINE!!
exhibit 7: Aku pegi shopping sorang2 pas balik keje tadi. Sempat beli 2 helai baju, dermatologist cleanser & hygienic wash.
exhibit 8: Kakak ipar masak dinner hari ni. Bayam air, sambal belacan, ayam halia, ikan goreng. Sumpah sambal belacan dia sedap. Lain dari yang lain. Chinese touch :)
exhibit 9: Mr. X msg aku all of sudden. WTH?? You tossed me in a trash. And now you are back?? GO TO HELL!!!
exhibit 10: Aku na tido dengan lena hari ni :)

0 comments: