CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 31, 2010

Otak sangat stress

Otak sangat stress.Otak sangat stress. Otak sangat stress.

Bismillah, hari ni saya duduk rumah baca buku aje. Bila peperiksaan semakin hampir jantung pon berdegup semakin kencang. Ader orang ajak saya pegi movie date niari, ciap na belanja makan, amek dpn ruma and macam2 janji manis lagi lah. Tapi saya tolak, tana la kua ngan boyf orang. Gila tak cool. Salah siapa, boyf curang ke or gf ta pandai jaga laki? Lantaklah yang penting saya langsung ta berminat. Saya tak terdesak macam banyak perempuan kat Msia ni, boyf & laki org pon nak rembat asal ada. Desperate sungguh. Oke cut off the topic. Jangan buang masa cakap pasal orang2 kampung boley ta. Masyallah sabya kenapa jahat sgt ni? Like i said before, im nice but only if you are nice to me. Oke insaf balik. Bismillah, Oke dari 3 hari lepas saya baca MCK sahaja. Gila takut dengan subjek ni sbb carry marks sangat rendah and lecturer pulak jenis skema giler strict tanda kertas. Selain MCK, ader subjek OB, HR & Research. Semuanya reading subject yang peperiksaanya berjadual 3 hari berturut-turut. Hari khamis 2 paper, pagi ptg, OB & MCK. Oke pengsan sekejap. Ini adelah final exam terakhir saya. Januari thn dpn praktikal dan insyallah terus kerja. Walaupun belum habis buat revision, and banyak bende blum hafal, harap dapat buat yg terbaik untuk kesemua 4 kertas. Mengeluh panjang. Oke hari terakhir xm adelah burfday mak saya. Ayah cakap. "awak handle, its all up to u" Dalam kepala terfikir nak booked dinner cruise kat Putrajaya tapi kalau sgmk tak balik, mungkin akan tuka ke restoran lain. Dlm kepala ade list seperti CSN, SM, & BSG. Yang penting restoran tu bole bersekongkol ngan saya buat gimik suprise sikit. Tengoklah mood saya nak yang mana. Haha best kan jadi event planner, semua orang kena ikut kepala kau je nak makan ape. Oke jumaat ni fluffy dtg kl. Gosip liar. Rimas. Oke. Bye.

0 comments: